Shop Mobile More Submit  Join Login
ME III by buddhabear ME III by buddhabear
me in all my hursuitness....
Add a Comment:
 
:icondougarydoug:
dougarydoug Featured By Owner Feb 10, 2014  Hobbyist General Artist
Very sexy pic. I love the beard.
Reply
:iconshyguy95:
ShyGuy95 Featured By Owner Aug 1, 2011  Hobbyist General Artist
Those nipples! :lick:
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Aug 12, 2011  Hobbyist Photographer
LOL i DO have them lol :)
Reply
:iconshyguy95:
ShyGuy95 Featured By Owner Aug 12, 2011  Hobbyist General Artist
Hah, at one moment i thought you said "Go have them"! :XD:
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Aug 16, 2011  Hobbyist Photographer
lol :)
Reply
:icons2-kumanchu-sama-s2:
s2-Kumanchu-sama-s2 Featured By Owner Apr 5, 2011
If I was the daddy's little kitten... this one would be my favorite place :+fav:
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Apr 5, 2011  Hobbyist Photographer
lol nice :D
Reply
:iconhairyxl:
HairyXL Featured By Owner Dec 31, 2010
You have a big cock, right? That should be your next pic. Damn I bet that would be nice. :horny:
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Jan 21, 2011  Hobbyist Photographer
hhmm I'm not sure...lol guess it depends on your definition :D
Reply
:iconhairyxl:
HairyXL Featured By Owner Jan 22, 2011
I would say big is over 5 inches ans at least one inch thick.
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Jan 22, 2011  Hobbyist Photographer
Then I guess I'm big...hhmmm cool :)
Reply
:iconhairyxl:
HairyXL Featured By Owner Jan 22, 2011
Your next pic should be you naked then...
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Jan 22, 2011  Hobbyist Photographer
Well thanks, but I don't do nudes...
Reply
:icon3aloole:
3aloole Featured By Owner Dec 25, 2010
ohhhhhhh i like ur damn man boobs i want it hardly
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Dec 26, 2010  Hobbyist Photographer
ahh thanks! :D
Reply
:iconhairyxl:
HairyXL Featured By Owner Dec 19, 2010
Damn thats sexy. I just want to ride your cock and squeeze your man boobs while we have sex. :horny:
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Dec 22, 2010  Hobbyist Photographer
:D Well thanks man! lol :D Glad you dig this pic!
Reply
:iconjay-of-germany:
Jay-of-germany Featured By Owner Nov 4, 2010
lovely man!
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Nov 7, 2010  Hobbyist Photographer
oh thank you Jay :D
Reply
:iconlovelikevenus:
lovelikevenus Featured By Owner Dec 12, 2009
yikes, i could stare at this picture all day. very nice ;)
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Dec 13, 2009  Hobbyist Photographer
lol well thank you! :D
Reply
:iconarareko:
Arareko Featured By Owner Oct 21, 2009  Hobbyist Photographer
Love this view... very nice! ;)
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Oct 21, 2009  Hobbyist Photographer
why thank you again ! I'm glad you like that..there's a newer version of this too I believe..
Reply
:iconarareko:
Arareko Featured By Owner Oct 21, 2009  Hobbyist Photographer
You're welcome
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Oct 22, 2009  Hobbyist Photographer
cool cool :D
Reply
:iconsimonthepiper:
simonthepiper Featured By Owner Aug 22, 2008
HeHe! Cute!
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Aug 22, 2008  Hobbyist Photographer
thank you! hehehehe just a big ole furry florida bear..!
Reply
:iconsimonthepiper:
simonthepiper Featured By Owner Aug 24, 2008
And I'm just a little bear cub living in Little Britain...!
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Aug 24, 2008  Hobbyist Photographer
too bad I'm not still in New England! hehehehe I lived in Vermont for many yrs....one of the five states that make up New England....:)
Reply
:iconjragin:
jragin Featured By Owner Jul 6, 2008
duuuuuudddde, are you God......
or zues or somin'.......maybe it's the pot
but ....naah i'm sure you get alot of ladies.(not sarcasm)
*mental note-get hairy really fast, THEN ask the chic at cashier 3 out*XD
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Jul 6, 2008  Hobbyist Photographer
LOL! Is that your pot or mine?? hahaha and go for it!!! and don't get too hairy..there's a point at which it becomes animal like!! :)
Reply
:iconevrydaydan:
evrydaydan Featured By Owner May 11, 2008
hipey WFT!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! u soooooooooooOOOOOOOO ugy!!!!!!omg idk

CREP
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner May 11, 2008  Hobbyist Photographer
Thanks evrydaydick for sharing your inabilities to spell or to conjugate sentences....
Reply
:iconevrydaydan:
evrydaydan Featured By Owner May 11, 2008
u stupid hippys

MEXICAN RACIST VAMPIRE
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner May 11, 2008  Hobbyist Photographer
I'm a hippy because you say so? Goodness, I'm not a hippy nor do I claim to be... Pre judging is a terrible thing, but so is ignorance and stupidity.
Reply
:iconevrydaydan:
evrydaydan Featured By Owner May 11, 2008
shov banabba creame up ur ase SKINY BOOBD CONDIM !!!!!!!!!!!!!!!!! sexyhotlucozade omg idk
Reply
:iconkibou-feisu:
Kibou-Feisu Featured By Owner Jan 20, 2008   Photographer
You look extremely sexy and hot. I love this picture.
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Jan 21, 2008  Hobbyist Photographer
Thanks so much for the fave picks my friend! and for the compliments.... I am just a regular ole furry florida bear! :)
Reply
:iconmagedude:
magedude Featured By Owner Jan 7, 2008
lol very nice :)
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Jan 8, 2008  Hobbyist Photographer
thank you very much! :)
Reply
:icongokiru:
Gokiru Featured By Owner Oct 5, 2007  Hobbyist Digital Artist
:O_o: omg this is the freakiest pic I have ever seen:lmao:
I kinda like it:)
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Oct 5, 2007  Hobbyist Photographer
I get alot of comments on that particular picture...and I do mean 'alot'.... :) Makes me look alot taller than my 5'9" lol!! ...and thank you :)
Reply
:icongokiru:
Gokiru Featured By Owner Oct 5, 2007  Hobbyist Digital Artist
haha...I see..btw are u Buddhist?
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Oct 5, 2007  Hobbyist Photographer
No I am not a buddhist, though I have alot of admiration for the religion and it's beliefs...probably should be one..:)
Reply
:iconkillerhippie:
killerhippie Featured By Owner Jun 24, 2007
:-)) a real buddha...
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Jun 24, 2007  Hobbyist Photographer
Thank Ya man...:) Glad you like it! I like many of your pieces....very nice :)
Reply
:icondwruffart:
DWRuffART Featured By Owner Jun 14, 2007   Photographer
Great pic...and GREAT view...GRRRRRR!
Reply
:iconbrabuss:
Brabuss Featured By Owner Mar 17, 2007  Student Photographer
mmm....ur so sexy, daddy :) wish i could see more.. :D
Reply
:iconbuddhabear:
buddhabear Featured By Owner Mar 17, 2007  Hobbyist Photographer
Well thanks man for the compliments...on both pics....i am glad that you like them..:)
Reply
:iconanimeshogun540:
animeshogun540 Featured By Owner Mar 3, 2007
woof. this daddy's a hot one.
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
January 12, 2007
Image Size
91.0 KB
Resolution
819×614
Link
Thumb

Stats

Views
4,424 (1 today)
Favourites
53 (who?)
Comments
62
Downloads
43

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon PowerShot SD400
Shutter Speed
1/159 second
Aperture
F/5.6
Focal Length
0 mm
Date Taken
Jan 12, 2006, 8:20:38 PM
×